Ajankohtaista

TERVETULOA ETÄTERAPIAAN

TERVETULOA ETÄFYSIOTERAPIAAN!

Mikäli et pääse tulemaan paikan päälle, tarjoan vaihtoehdoksi etänä tapahtuvaa fysioterapiaa. Tapaamme silloin videoyhteyden välityksellä.

Voimme esimerkiksi tehdä harjoitteita yhdessä tai saat ohjausta omiin harjoituksiin. Etäterapia sopii myös jos haluat apua akuutin kiputilan hoitoon tai muuhun sinua askarruttavaan asiaan.

Terapia voi toteutua miltä tahansa päätelaitteelta (tietokone, tabletti,älypuhelin), missä sinulla on nettiyhteys ja kamera. Tietokoneella riittää, kun sinulla on sähköpostiosoite ja selaimena joko Crome tai Firefox. Jos sinulla on Anroid tabletti tai puhelin, lataat Viivi Health-sovelluksen ja lähetän sinulle linkin yhteyttä varten.

Ei haittaa, vaikka kokisit itsesi epävarmaksi laitteiden käytössä. Jos etäterapia alkoi kiinnostaa, soita rohkeasti ja kysy asiasta lisää.

OLET TERVETULLUT       ETÄVASTAANOTOLLE!

Vilppulan Fysio Oy toiminut 39 vuotta!

Tammikuussa 2023 tuli täyteen 39 vuotta hoitolaitoksen toiminnassa.

Sydämellinen kiitos kaikille asiakkaille kuluneista vuosista!

Työ laadukkaan fysioterapian parissa jatkuu.

terveisin Tarja

Fysioterapiaa myös ilman lääkärin lähetettä

Usein nopein tie kivun hoitoon ja liikuntaelinongelman ratkaisemiseen on hakeutuminen nimenomaan fysioterapeutin vastaanotolle, eikä sitä varten tarvitse ”hakea lääkärin lähetettä”.

Fysioterapeutti on terveydenhuollon ammattihenkilönä se ihmisen liikkumisen ja liikuntaelimistön asiantuntija, jolla on ammattitaito ja välineet arvioida, mistä selän, olkapään, nilkan, polven tai vaikkapa lonkan oireet johtuvat.

Älä jää murehtimaan vaivojasi, vaan ota yhteyttä, autan sinua ja löytämään yhdessä kanssasi parhaimmat hoidot ja ohjeet omahoitoihin!

Me olemme liittyneet kantaan 4.5.2018 !

Vilppulan Fysio Oy on liittynyt Kanta.fi -palveluun 14.11.2017.

Nyt näet uusien hoitojaksojen kirjaukset omakannasta. Palveluun pääset kirjautumaan omilla pankkitunnuksillasi. Voit käydä tutustumassa palveluun osoitteessa www.kanta.fi

Fysiosta apua asentohuimaukseen

Hyvänlaatuinen asentohuimaus on yleisin huimausta aiheuttava sairaus. Sen oireena on kiertävä, voimakas, muutamia kymmeniä sekunteja kestävä huimaus, joka liittyy asennon muutoksiin. Oireen aiheuttaa sisäkorvan kaarikäytävään kulkeutunut sakka, joka liikkuessaan antaa herkille sisäkorvan aistinsoluille väärää informaatiota pään liikkeistä.

Nykyään hyvänlaatuisen asentohuimauksen hyvä hoito on tyhjentää kaarikäytävät sakasta painovoiman avulla liikuttamalla päätään ja vartaloaan liikesarjoin asiaan perehtyneen ammattilaisen opastuksella. Hoitoa kutsutaan asentohoidoksi.

Jos epäilet, että oireesi johtuvat asentohuimauksesta tai lääkäri on sen todennut, tervetuloa vastaanotolle: saat henkilökohtaisen ohjauksen ja kirjalliset ohjeet.

© Vilppulan Fysio Oy 2021. All rights reserved. Site by Aidia.